It's My Life - Bon Jovi

This ain't a song for the broken-hearted

這不是一首給傷心人的歌

No silent prayer for the faith-departed

如果你沒有信念,上帝也不會眷顧你

I ain't gonna be just a face in the crowd

我不希望自己只是芸芸眾生之一

You're gonna hear my voice

你將會聽到我的心聲

When I shout it out loud

當我大聲喊出來

It's my life

這就是我的人生

It's now or never

把握現在,機會稍縱即逝

I ain't gonna live forever

我不祈望能夠長生不老

I just want to live while I'm alive

我只想每天都能活的精彩

(It's my life) (這就是我的人生)

My heart is like an open highway

我的心就像奔馳在開闊的大道上

Like Frankie said

就像Frankie說的那樣(此處Frankie指的是Frank Sinatra,有一首著名的作品《My Way》中的最後一句就是I did it my way)

I did it my way

每個人都要活出自己的精彩

I just wanna live while I'm alive

我只想每天都能活的精彩

查看全文
 
评论
 
 
热度(10)
 
上一篇
下一篇
© 松果體|Powered by LOFTER